Hoće li etična banka imati bankomate te vlastite mreže poslovnica?

Ivan Kardum | 19.09.2017.
Wide bankomat
Etična banka neće imati vlastite bankomate jer bi visoki trošak njihovog postavljanja, a naročito trošak prijevoza gotovog novca, banku bitno ograničio u mogućnosti nuđenja povoljnih bankarskih usluga svojim klijentima (kredita s maksimalno četiri posto kamate, nenaplaćivanja naknada za osnovne bankarske usluge i sl.)

Umjesto toga, etična banka nudit će usluge plaćanja putem internetskog i mobilnog bankarstva te sustava direktnog plaćanja mobitelom, koji će biti potpuno besplatni i za kupce i za trgovce koji ga budu koristili.

Ipak, s obzirom da je gotovinski promet i dalje izuzetno značajan u Hrvatskoj, omogućit ćemo ga tako što će naše kartice biti kompatibilne sa svim standardnim bankomatima u Hrvatskoj i inozemstvu, tako da će naši klijenti moći doći do svojeg novca na bankomatu bilo koje banke. Intenzivno radimo na tome da barem na nekima od tih bankomata usluga podizanja novca bude i bez dodatne naknade, a razgovaramo i o sklapanju partnerske suradnje s institucijama koje imaju razvijenu široku mrežu poslovnica, a u kojima bi se mogle vršiti uplate i isplate gotovine za klijente etične banke.

U svakom slučaju, članovi etične banke moći ćepotpuno nesmetano doći do svog novca i u fizičkom obliku na jednostavan i siguran način. 

Što se tiče modela mreža poslovnica, etična banka razlikovati će se od poslovnica banaka koje trenutno posluju diljem Hrvatske.

Razvoj i održavanje mreže fizičkih poslovnica vrlo je skupo i neučinkovito, stoga etična banka neće imati samostalne fizičke poslovnice, već će poslovnice organizirati unutar poslovnih prostora zadrugara širom Hrvatske. Poslovanje na terenu etična banka će vršiti putem poslovne mreže članova ZEF-a rasprostranjenih na području cijele Hrvatske te direktnim kontaktom s članom na temelju unaprijed dogovorenog sastanka: dolaskom zaposlenika etične banke na teren, dolaskom člana u poslovni prostor etične banke ili putem interneta.

Također, etična banka će značajan dio svojih resursa ulagati u informacijsku tehnologiju te inovativne usluge poput internetskog i mobilnog bankarstva,mobilnih plaćanja, elektroničkog potpisivanja i arhiviranja poslovnih dokumenata, sustava za održavanje sastanaka putem interneta i sl. 

Time se smanjuje potreba klijenata za neproduktivnim fizičkimkontaktom sa zaposlenicima banke, smanjujuse troškovi i člana i banke te se povećava učinkovitost poslovnihprocesa.
Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice. Korištenjem pristajete na korištenje kolačića. Saznaj više
Prijava

Za pristup korisničkom sučelju morate prihvatiti cookie!