Zapošljavamo voditelja/icu komunikacija!

ZEF je neprofitna organizacija i najveća zadruga u Hrvatskoj koja u ovom trenutku okuplja više od 800 fizičkih i pravnih osoba. Zajedničkim snagama već 11 godina radimo na prepoznatosti i razvoju zadrugarstva kao modela udruživanja i na izgradnji infrastrukture etičnog financiranja.

Širimo svoj operativni tim i ovim Vas putem pozivamo da se prijavite na natječaj za Voditelja/icu komunikacija

Osoba na poziciji Voditelja/ice komunikacija ključna je za unutarnje i vanjsko funkcioniranje Zadruge. Kroz komunikaciju s članovima podržava zajednički rad prema ostvarivanju vizije i katalizira suradnje među članovima, a kroz komunikaciju s javnošću i medijima podržava uspostavljanje vanjskih suradnji i podizanje svijesti o transformativnom potencijalu dobre ekonomije.

Tražimo osobu koja dijeli naše vrijednosti demokratičnosti, transparentnosti, odgovornosti i solidarnosti, a koja u svom radu želi koristiti i razvijati kreativnost i kritičko mišljenje, učiti o zadružnom upravljanju i utjecaju ekonomije na društvo i okoliš, doprinostiti prepoznatosti novih ekonomskih rješenja, razvoju zelenih politika i pravednih društvenih modela.

Vrsta zaposlenja: rad (puno radno vrijeme) na određeno vrijeme s mogućnošću produženja ugovora (u slučaju obostranog zadovoljstva radom), uz probni rok u trajanju od 3 mjeseca, minimalna neto plaća u iznosu od 1400 EUR.

Zadnji dan prijava: 1. lipnja 2025.

Očekivani početak rada: lipanj 2025.

Lokacija rada: ured ZEF-a u Impact Hubu, Basaričekova ul. 11, 10 000 Zagreb

OPIS POSLA

  • Interna komunikacija:
    • Izrada i provedba operativnog plana komuniciranja s članovima Zadruge
  • Eksterna komunikacija:
    • Izrada i provedba komunikacijske strategije za javnost, potencijalne klijente i nove članove
    • Kreiranje edukativnog i promotivnog sadržaja za digitalne platforme i druge kanale komunikacije
    • Suradnja na razradi i realizaciji kampanja
    • Sudjelovanje na konferencijama a u svrhu povećanja vidljivosti ZEF-a
    • Suradnja u organizaciji evenata prodajnog, promotivnog i edukativnog karaktera
    • Umrežavanje s potencijalnim klijentima i stvaranje mreže kontakata
    • Kontinuirana komunikacija s medijima; izrada, distribucija, follow up
  • Podrška u provedbi projektnih i programskih zadataka vezanih za promociju aktivnosti i usluga
  • Pružanje strateških komunikacijskih savjeta 

 

OBAVEZNI UVJETI

  • Minimalno viša stručna sprema i/ili odgovarajuće radno iskustvo na poziciji Voditelja/ice komunikacija sa sličnim poslovima kako je navedeno za opis posla u trajanju od najmanje 2 godine
  • Odlično poznavanje hrvatskog standardnog jezika i poslovnih formi
  • Odlično poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Poznavanje poslovnih procesa te poslovnog bontona i komunikacija
  • Odlična informatička pismenost, samostalni rad u standardnim aplikacijama (Word, Excel, Power Point, Outlook, CRM sustavi, Internet aplikacije)
  • Iskustvo u administriranju društvenih mreža, kreiranju sadržaja i digitalnom oglašavanju te poznavanje algoritama i publike 
  • Izvrsne kreativne i komunikacijske vještine s izraženom sklonošću angažiranja i poticanja
  • Znatiželja i motiviranost izazovom jasnog i usmjerenog komuniciranja manje poznatih koncepata
  • Sklonost timskom radu uz osjećaj za vlastitu odgovornost unutar tima, proaktivnost i sposobnost prioretiziranja
  • Samostalno, ažurno i organizirano vođenje dokumenata i evidencija iz poslovne domene 
  • Spremnost na putovanja

 

POŽELJNI UVJETI

  • Iskustvo u administriranju odnosa s članovima određene organizacije i medijima
  • Razumijevanje principa zadrugarstva 
  • Razumijevanje sustava vrijednosti ZEF-a
  • Osviještenost o pitanjima održivosti
  • Poznavanje dinamike rada na projektima
  • Informiranost o principima financijskog i nefinancijskog izvještavanja
  • Poznavanje još jednog stranog jezika je prednost
  • Vozačka dozvola B kategorije
  • Napredno poznavanje rada na računalu
  • Pismo preporuke

 

NUDIMO

  • Ugovor na određeno na godinu dana uz mogućnost zapošljavanja na neodređeno nakon isteka ugovora. Probni rok od 3 mjeseca.
  • Prostor za kreativno izražavanje i autentičan doprinos, učenje, stručno usavršavanje i profesionalni razvoj
  • Motivirajuće radne uvjete i poticajno okruženje u coworking prostoru u Zagrebu
  • Pet-friendly workplace
  • Fleksibilno radno vrijeme s mogućnošću povremenog rada od kuće

 

PROCES ODABIRA KANDIDATA/KINJE

Drage kandidatkinje i kandidati, ako zadovoljavate navedene uvjete i zanimaju Vas dobra ekonomija i društvo, prijavu koja uključuje životopis i motivacijsko pismo potrebno je poslati najkasnije 1. lipnja 2025. putem e-maila: jgrobenski@zef.hr s naznakom “Prijava za radno mjesto Voditelj/ica komunikacija”.

Nakon obrade zaprimljenih prijava, organizirat ćemo razgovor s kandidatima/kinjama koji/e zadovoljavaju uvjete natječaja. Odabranim kandidatima/kinjama javit ćemo se elektroničkom poštom.

Prednost pri zapošljavanju imaju članovi/ice Zadruge za etično financiranje!

Od kandidatkinja i kandidata očekuje se prihvaćanje ZEF-ove vizije i misije te visok stupanj radne etike.

Prijavi obavezno priložiti:

  • Životopis na hrvatskom jeziku
  • Motivacijsko pismo na hrvatskom i engleskom jeziku (od 300 do 500 riječi) u kojem treba obrazložiti svoju motivaciju te približiti kompetenciju kroz praktične primjere/iskustvo
  • Kontakt za preporuku

Slanjem životopisa i motivacijskog pisma slobodno i izričito dajete privolu ZEF-u, Ilica 36, HR-10000 Zagreb, OIB 26856588936, kao voditelju zbirke osobnih podataka, da Vaše osobne podatke može obrađivati i koristiti u svrhu prijave na slobodno radno mjesto Voditelj/ica komunikacija.