ZEF je neprofitna organizacija i najveća zadruga u Hrvatskoj koja u ovom trenutku okuplja više od 800 fizičkih i pravnih osoba. Zajedničkim snagama već 11 godina radimo na prepoznatosti i razvoju zadrugarstva kao modela udruživanja i na izgradnji infrastrukture etičnog financiranja.
Širimo svoj operativni tim i ovim Vas putem pozivamo da se prijavite na natječaj za Voditelja/icu komunikacija
Osoba na poziciji Voditelja/ice komunikacija ključna je za unutarnje i vanjsko funkcioniranje Zadruge. Kroz komunikaciju s članovima podržava zajednički rad prema ostvarivanju vizije i katalizira suradnje među članovima, a kroz komunikaciju s javnošću i medijima podržava uspostavljanje vanjskih suradnji i podizanje svijesti o transformativnom potencijalu dobre ekonomije.
Tražimo osobu koja dijeli naše vrijednosti demokratičnosti, transparentnosti, odgovornosti i solidarnosti, a koja u svom radu želi koristiti i razvijati kreativnost i kritičko mišljenje, učiti o zadružnom upravljanju i utjecaju ekonomije na društvo i okoliš, doprinostiti prepoznatosti novih ekonomskih rješenja, razvoju zelenih politika i pravednih društvenih modela.
Vrsta zaposlenja: rad (puno radno vrijeme) na određeno vrijeme s mogućnošću produženja ugovora (u slučaju obostranog zadovoljstva radom), uz probni rok u trajanju od 3 mjeseca, minimalna neto plaća u iznosu od 1400 EUR.
Zadnji dan prijava: 1. lipnja 2025.
Očekivani početak rada: lipanj 2025.
Lokacija rada: ured ZEF-a u Impact Hubu, Basaričekova ul. 11, 10 000 Zagreb
OPIS POSLA
- Interna komunikacija:
- Izrada i provedba operativnog plana komuniciranja s članovima Zadruge
- Eksterna komunikacija:
- Izrada i provedba komunikacijske strategije za javnost, potencijalne klijente i nove članove
- Kreiranje edukativnog i promotivnog sadržaja za digitalne platforme i druge kanale komunikacije
- Suradnja na razradi i realizaciji kampanja
- Sudjelovanje na konferencijama a u svrhu povećanja vidljivosti ZEF-a
- Suradnja u organizaciji evenata prodajnog, promotivnog i edukativnog karaktera
- Umrežavanje s potencijalnim klijentima i stvaranje mreže kontakata
- Kontinuirana komunikacija s medijima; izrada, distribucija, follow up
- Podrška u provedbi projektnih i programskih zadataka vezanih za promociju aktivnosti i usluga
- Pružanje strateških komunikacijskih savjeta
OBAVEZNI UVJETI
- Minimalno viša stručna sprema i/ili odgovarajuće radno iskustvo na poziciji Voditelja/ice komunikacija sa sličnim poslovima kako je navedeno za opis posla u trajanju od najmanje 2 godine
- Odlično poznavanje hrvatskog standardnog jezika i poslovnih formi
- Odlično poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Poznavanje poslovnih procesa te poslovnog bontona i komunikacija
- Odlična informatička pismenost, samostalni rad u standardnim aplikacijama (Word, Excel, Power Point, Outlook, CRM sustavi, Internet aplikacije)
- Iskustvo u administriranju društvenih mreža, kreiranju sadržaja i digitalnom oglašavanju te poznavanje algoritama i publike
- Izvrsne kreativne i komunikacijske vještine s izraženom sklonošću angažiranja i poticanja
- Znatiželja i motiviranost izazovom jasnog i usmjerenog komuniciranja manje poznatih koncepata
- Sklonost timskom radu uz osjećaj za vlastitu odgovornost unutar tima, proaktivnost i sposobnost prioretiziranja
- Samostalno, ažurno i organizirano vođenje dokumenata i evidencija iz poslovne domene
- Spremnost na putovanja
POŽELJNI UVJETI
- Iskustvo u administriranju odnosa s članovima određene organizacije i medijima
- Razumijevanje principa zadrugarstva
- Razumijevanje sustava vrijednosti ZEF-a
- Osviještenost o pitanjima održivosti
- Poznavanje dinamike rada na projektima
- Informiranost o principima financijskog i nefinancijskog izvještavanja
- Poznavanje još jednog stranog jezika je prednost
- Vozačka dozvola B kategorije
- Napredno poznavanje rada na računalu
- Pismo preporuke
NUDIMO
- Ugovor na određeno na godinu dana uz mogućnost zapošljavanja na neodređeno nakon isteka ugovora. Probni rok od 3 mjeseca.
- Prostor za kreativno izražavanje i autentičan doprinos, učenje, stručno usavršavanje i profesionalni razvoj
- Motivirajuće radne uvjete i poticajno okruženje u coworking prostoru u Zagrebu
- Pet-friendly workplace
- Fleksibilno radno vrijeme s mogućnošću povremenog rada od kuće
PROCES ODABIRA KANDIDATA/KINJE
Drage kandidatkinje i kandidati, ako zadovoljavate navedene uvjete i zanimaju Vas dobra ekonomija i društvo, prijavu koja uključuje životopis i motivacijsko pismo potrebno je poslati najkasnije 1. lipnja 2025. putem e-maila: jgrobenski@zef.hr s naznakom “Prijava za radno mjesto Voditelj/ica komunikacija”.
Nakon obrade zaprimljenih prijava, organizirat ćemo razgovor s kandidatima/kinjama koji/e zadovoljavaju uvjete natječaja. Odabranim kandidatima/kinjama javit ćemo se elektroničkom poštom.
Prednost pri zapošljavanju imaju članovi/ice Zadruge za etično financiranje!
Od kandidatkinja i kandidata očekuje se prihvaćanje ZEF-ove vizije i misije te visok stupanj radne etike.
Prijavi obavezno priložiti:
- Životopis na hrvatskom jeziku
- Motivacijsko pismo na hrvatskom i engleskom jeziku (od 300 do 500 riječi) u kojem treba obrazložiti svoju motivaciju te približiti kompetenciju kroz praktične primjere/iskustvo
- Kontakt za preporuku
Slanjem životopisa i motivacijskog pisma slobodno i izričito dajete privolu ZEF-u, Ilica 36, HR-10000 Zagreb, OIB 26856588936, kao voditelju zbirke osobnih podataka, da Vaše osobne podatke može obrađivati i koristiti u svrhu prijave na slobodno radno mjesto Voditelj/ica komunikacija.