Počinje turneja predavanja po Hrvatskoj na temu društvenih poduzetnika i mjerenja društvenog utjecaja

zef | 15.12.2021.
Wide image1
Nakon Zagreba, ZEF i ZMAG kreću na turneju po Hrvatskoj s predavanjem Društveni poduzetnici i njihov pozitivan društveni utjecaj u kontekstu mjerenja i kvantificiranja društvenog utjecaja.

Zadruga za etično financiranje (ZEF) i Zelena mreže aktivističkih grupa (ZMAG) kreću na turneju po Hrvatskoj pod nazivom Društveni poduzetnici i njihov pozitivan društveni utjecaj u kontekstu mjerenja i kvantificiranja društvenog utjecaja. U sklopu turneje posjetit će ukupno 21 županiju i održati besplatna predavanja za javnost na temu društvenih poduzetnika i mjerenju njihovog utjecaja na društvo, uz predstavljanje lokalnih primjera dobre prakse. Što je to društveni utjecaj poduzeća i kako ga možemo mjeriti, u gradovima diljem Hrvatske, otkrit će Maja Weisglass, sociologinja i suosnivačica lokalne mreže ECG konzultanata, a o konkretnim primjerima govorit će predstavnici lokalnih društvenih poduzeća.

Fokus predavanja bit će na aktualnim temama iz svijeta društvenog poduzetništva, poput važnosti mjerenja društvenog utjecaja i edukacije potrošača o načinu prepoznavanja društvenih poduzetnika, odnosno nefinancijskog izvještavanja kroz mjerenje društvenog utjecaja kao najjednostavnijeg načina za transparetno informiranje potrošača o društvenom poslovanju. Ovim se temama Zadruga za etično financiranje aktivno bavi kroz projekt eECONOMIJA, čiji su ključni ciljevi osposobljavanje stručnjaka za pokretanje usluge mjerenja i praćenja društvenog utjecaja poduzeća i izrade nefinancijskih izvještaja putem postojeće metodologije Economy for the Common Good (ECG) te stvaranje mreže ECG konzultanata putem koje će Zadruga djelovati na tržištu. Kroz projekt se ojačavaju kapaciteti zaposlenika Zadruge i ZMAG-a, ali i drugih korisnika za usluge mjerenja i praćenja društvenog utjecaja te se provodi kampanja podizanja svijesti o mjerenju društvenog utjecaja s ciljem da se značajno poveća broj društvenih i tradicionalnih poduzetnika koji kvantificiraju svoj društveni utjecaj. Mjerenje društvenog utjecaja istovremeno ne samo da jača kapacitete poduzetnika, već pozitivno utječe i na uklanjanje drugih barijera poput otežanog pristupa financiranju i nedostatka vidljivosti i prepoznatljivosti društvenih poduzetnika u javnosti. 

Projekt je sufinanciran kroz Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali Europskog socijalnog fonda, a provode ga Ministarstvo rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike i Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva kroz poziv Jačanje poslovanja društvenih poduzetnika – faza I.


Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice. Korištenjem pristajete na korištenje kolačića. Saznaj više
Prijava

Za pristup korisničkom sučelju morate prihvatiti cookie!